Bestellen
Hoe bestel ik een product bij Backbone?
Hieronder leggen we stap voor stap uit hoe het bestelproces bij Backbone werkt. Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten via onze klantenservice of stuur een e-mail naar info@backbonestore.nl
Stap 1
Shoppen
- Ga in de online shop naar het product dat je wilt bestellen.
- Klik op de knop Toevoegen aan winkelwagen. Vervolgens zie je linksboven de melding dat je product is toegevoegd aan de winkelwagen.
- Bekijk de inhoud van je winkelwagen door te klikken op Bekijk winkelwagen of cart. De knoppen vind je rechtsboven in het scherm.
- Klik op Checkout of Doorgaan naar afrekenen om de bestelling te plaatsen.
Stap 2
Bestellen
- Vul de adresgegevens in waar je de bestelling wilt ontvangen.
- Na het invullen van het factuur- en afleveradres, selecteer je een betaalmethode.
- Ga je vaker bij Backbone bestellen? Dan is het handig om een account aan te maken. Dan zijn jouw gegevens bij de volgende bestelling alvast ingevuld. Dit kan eenvoudig door Een account aanmaken aan te vinken bij het afrekenen.
- Ga tot slot akkoord met onze algemene voorwaarden en bevestig dat je alle gegevens correct hebt ingevuld. Dit doe je door de bijbehorende vinkjes aan te klikken. Klik ten slotte op Bestelling plaatsen.
Stap 3
Betalen
- Om te betalen word je doorverwezen naar onze payment provider Mollie (als je met een credit card wilt betalen) of naar de betaalpagina van jouw bank (bij een iDeal-betaling).
- Vul op deze pagina de gevraagde betalingsgegevens in zodat de betaling verwerkt kan worden. Alle bankgegevens worden via een beveiligde SSL-verbinding verzonden en kunnen niet worden onderschept door derden. Wij slaan je betalingsgegevens niet op.
- Na ontvangst van de betaling sturen wij je een orderbevestiging per e-mail. Hierin vatten we de order samen en vind je de een indicatie van de verwachte verzendingstermijn. Zodra jouw bestelling is verstuurd, sturen wij jou het referentienummer. Daarmee volg je de status van de zending.
Heb je na het lezen van dit stappenplan nog vragen? Onze klantenservice helpt je graag! Stel je vraag via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@backbonestore.nl
Bij Backbone kan je op de volgende manieren betalen:
Ideal, PayPal, Sofort Banking, Belfius Direct Net, Creditcard, Apple Pay, Bancontact en GiroPay.
Alle informatie die je tijdens het bestelproces met ons of onze payment provider Mollie deelt, wordt versleuteld verzonden via een beveiligde SSL-verbinding.
Is de betaling goed bij ons aangekomen, dan krijg je van ons per e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een samenvatting van je bestelling en de verwachte verzendingstermijn. Is jouw bestelling verstuurd? Dan krijg je een track & trace om de verzendingsstatus te volgen
Wil je iets wijzigen in je geplaatste bestelling? Als jouw order nog niet is verstuurd, is dit wellicht nog mogelijk. Neem hiervoor persoonlijk contact met ons op om de wijziging aan te vragen. Dit kan via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@backbonestore.nl.
Meld jezelf aan op een wachtlijst voor dit product. Je ontvangt dan een bericht van ons zodra het product weer op voorraad is.
De kleur van het product dat je bestelt, kan in het echt soms een beetje afwijken van de kleur die je ziet op de website. Dit heeft te maken met de kleurweergave op apparaten. Elk beeldscherm toont de kleuren anders, afhankelijk van het merk, de kwaliteit en of het scherm gekalibreerd is. Hoe graag we ook willen, technisch gezien is het onmogelijk dat de kleur van elk artikel exact hetzelfde is op elk scherm. Wij doen ons uiterste best met fotografie van hoge kwaliteit en een nauwkeurige kleuromschrijving. Is desondanks de kleur in werkelijkheid toch een beetje dan je verwachte, dan kunnen hier helaas geen rechten aan ontleend worden. Wil je jouw product niet houden om deze reden? Retourneer het dan binnen 14 dagen na ontvangst en stel ons hiervan op de hoogte.
Ja, elke bestelling die je bij Backbone plaatst, mag je binnen 14 dagen annuleren. De termijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij, of iemand namens jou, de bestelling in bezit heeft. Om gebruik te maken van je recht op annulering, is het belangrijk dat je ons hierover informeert. Meld je beslissing om te annuleren bij ons via het contactformulier of per e-mail info@backbonestore.nl.
Wij lezen natuurlijk ook graag de reden waarom je jouw bestelling wilt annuleren, maar dit is niet verplicht. Meer informatie kan je vinden in onze Algemene voorwaarden.
Voor verzending naar een adres in Nederland bieden wij gratis verzending aan voor bestellingen vanaf €99,95.
De verzendkosten naar een adres buiten Nederland worden berekend aan de hand van de tarieven van PostNL, UPS of DHL. Dit zijn kosten voor aangetekende verzending, in combinatie met de kosten voor het gewicht van de pakketverzending.
Nee, jouw Backbone-bestelling ontvang je in een luxe herbruikbare geschenkdoos. En die is helaas te groot voor de brievenbus.
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling fysiek af te halen.
Jouw pakket gaat doorgaans binnen 2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling op de post. Voor gepersonaliseerde producten is dat na 5 tot 7 dagen vanwege de langere verwerkingstijd. Wij werken samen met onze partners DHL, UPS en PostNL. Het is gebruikelijk dat de bestelling binnen 1 à 2 dagen later bij jou wordt bezorgd. Afhankelijk van de bestemming kunnen de levertijden verschillen.
Momenteel leveren wij wereldwijd in de meeste landen in samenwerking met onze partners DHL, UPS en PostNL. Wil je zeker weten of de bestelling verstuurd kan worden naar een bepaald land, neem dan persoonlijk contact met ons op via het contactformulier of per e-mail: info@backbonestore.nl
Ja, alles wat je bij Backbone hebt besteld mag je binnen 14 dagen terugsturen op uitzondering na van gepersonaliseerde items. Voor een goede afhandeling van de retournering, is het belangrijk dat je ons hier vantevoren over informeert. Meld je retourzending bij ons via het contactformulier of per e-mail info@backbonestore.nl.
Vermeld in je bericht het factuurnummer en de kenmerken van het product, zoals artikelomschrijving en kleur. Wij lezen natuurlijk ook graag de reden waarom je het product niet wilt houden.
Op alle onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat houdt in dat de producten moeten voldoen aan alle eisen die je redelijkerwijs van het product mag verwachten. Is dit niet het geval, door bijvoorbeeld een productiefout, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Is je klacht terecht, dan ontvang je van ons een vervangend product.
Volg onze gebruiksadviezen, zoals die voor het onderhouden, wassen en dragen van Backbone producten, goed op. Daarmee voorkom je klachten die niet onder de garantie vallen, zoals slijtage, verkleuringen of andere gebruikersschade.
Verzenden
Voor verzending naar een adres in Nederland bieden wij gratis verzending aan voor bestellingen vanaf €99,95.
De verzendkosten naar een adres buiten Nederland worden berekend aan de hand van de tarieven van PostNL, UPS of DHL. Dit zijn kosten voor aangetekende verzending, in combinatie met de kosten voor het gewicht van de pakketverzending.
Nee, jouw Backbone-bestelling ontvang je in een luxe herbruikbare geschenkdoos. En die is helaas te groot voor de brievenbus.
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling fysiek af te halen.
Jouw pakket gaat doorgaans binnen 2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling op de post. Voor gepersonaliseerde producten is dat na 5 tot 7 dagen vanwege de langere verwerkingstijd. Wij werken samen met onze partners DHL, UPS en PostNL. Het is gebruikelijk dat de bestelling binnen 1 à 2 dagen later bij jou wordt bezorgd. Afhankelijk van de bestemming kunnen de levertijden verschillen.
Momenteel leveren wij wereldwijd in de meeste landen in samenwerking met onze partners DHL, UPS en PostNL. Wil je zeker weten of de bestelling verstuurd kan worden naar een bepaald land, neem dan persoonlijk contact met ons op via het contactformulier of per e-mail: info@backbonestore.nl
Retouren
Ja, alles wat je bij Backbone hebt besteld mag je binnen 14 dagen terugsturen op uitzondering na van gepersonaliseerde items.
Voor een goede afhandeling van de retournering, is het belangrijk dat je ons hier vantevoren over informeert.
Meld je retourzending bij ons via het contactformulier of per e-mail info@backbonestore.nl.
Vermeld in je bericht het factuurnummer en de kenmerken van het product, zoals artikelomschrijving en kleur.
Wij lezen natuurlijk ook graag de reden waarom je het product niet wilt houden.
Ja de retourkosten zijn voor eigen rekening.
Voor bestellingen binnen Nederland mag je ook gebruik maken van ons retour verzendlabel.
Dit wordt dan in mindering gebracht op het totaal terug te ontvangen bedrag van je bestelling
Garantie
Op alle onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat houdt in dat de producten moeten voldoen aan alle eisen die je redelijkerwijs van het product mag verwachten. Is dit niet het geval, door bijvoorbeeld een productiefout, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Is je klacht terecht, dan ontvang je van ons een vervangend product.
Volg onze gebruiksadviezen, zoals die voor het onderhouden, wassen en dragen van Backbone producten, goed op. Daarmee voorkom je klachten die niet onder de garantie vallen, zoals slijtage, verkleuringen of andere gebruikersschade.
Onderhoud
Ons advies: laat je sjaal altijd luchten na het dragen. Vlekken verwijderen, opfrissen of reinigen? Cashmere is een natuurlijk materiaal. Dat vraagt om een speciale behandeling. Daarover schreven wij een uitgebreide blog. Lees hem hier https://backbonestore.nl/cashmere-wassen-do-or-dont/
Cashmere producten gaan jarenlang mee, op voorwaarde dat je ze goed verzorgd en onderhoud. Van een cashmere sjaal kan je plezier hebben voor het leven.
Ja, je kunt cashmere wassen. Alhoewel wij het niet aanraden om vaak te doen. Volg bij het wassen of stomen altijd de instructies van het care label op. Omdat het wassen van cashmere gevoelig ligt, schreven wij hierover een blog. Lees hem hier. https://backbonestore.nl/cashmere-wassen-do-or-dont/
Ja, dat is normaal. Pilling is een natuurlijk proces wat bij natuurlijke materialen voorkomt. Pills kan je voorzichtig verwijderen met een pluizentondeuze van goede kwaliteit.
Over Backbone
Nee, op dit moment hebben wij geen fysieke showroom. Wij hebben een aantal verkooppunten in het buitenland.
Onze klantenservice helpt je graag! Stel je vraag via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@backbonestore.nl
Nee, op dit moment verkopen wij geen cadeaubonnen.
Dat kan digitaal. Neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@backbonestore.nl
Neem contact met ons op als je meer wilt weten over:
- Producten
- Maatadvies
- Verzendingen
- Ruilen/retourneren
- Het plaatsen van een bestelling
- Personalisatie
- Overige vragen
Mijn Account
Nee, dat is niet noodzakelijk. Je kunt ook als gast een bestelling plaatsen.
In mijn account zie je jouw eerdere bestellingen en facturen. Ook beheer je hier de adressen voor verzending, facturering en retourneringen. Een eventuele volgende bestelling gaat met een account sneller omdat je alles niet opnieuw hoeft in te voeren.
Registreren doe je via https://backbonestore.nl/my-account/
Je kunt inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord via https://backbonestore.nl/my-account/
Je nieuwe wachtwoord vraag je eenvoudig en snel aan via https://backbonestore.nl/my-account/lost-password/
Backbone vindt privacy belangrijk en neemt de bescherming van persoonsgegevens daarom uiterst serieus. Vanzelfsprekend voldoen we aan de wet- en regelgeving, zoals onder meer de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en de Telecommunicatiewet. Daarnaast zijn wij transparant over de verwerking van persoonsgegevens en voor welke doeleinden wij de gegevens bewaren. Deze informatie vind je in onze privacy policy op https://www.backbonestore.nl/privacy-policy/